Home-Styling | Ana Antunes: Inspiration For Today * Inspiração Do Dia

Wednesday, May 8, 2013

Inspiration For Today * Inspiração Do Dia

Wow! This wall would make me not pay attention to whatever my guests would be telling me!! Besides that wall I love the chair and the lamp! This is my inspiration for today!


***

Uau! Esta parede era coisa para não me deixar prestar atenção nenhuma, ao que as pessoas do resto da mesa me poderiam estar a dizer!... Para além da parede também adoro as cadeiras e o candeeiro. Não é o máximo!? É a minha inspiração do dia!...




Até Amanhã

Ana Antunes
(Thank you for sharing my passion for beautiful homes)

4 comments :

  1. Amei Ana!!! Mas a estrutura da mesa também é linda e esse tapete, é belo. Dá a sensação de que estamos sobre um disco de vinil "clarinho".
    Realmente uma inspiração para o dia!

    Beijos!

    ReplyDelete
  2. A imagem sabe a fériaso pé da mesa e a jarra com hortências são lindos.

    ReplyDelete
  3. Dear Ana, You are so sweet! hihi I thought of you during the crowning as well! To me you are half Dutchie ;) My fiance stayed only for 2 days and he brought me the pastries of Belen! We are planning to come to your city together soon and with Matteo ofcourse. I will let you know in advance to see if we can meet around your busy schedule.
    A big big kiss
    xoxoxo

    ReplyDelete

Comments here:

Blogs do Ano - Nomeado Decoração