Home-Styling | Ana Antunes: Magnificent Houses - Palm Beach Beauty

Friday, February 5, 2016

Magnificent Houses - Palm Beach Beauty

As soon as I layed eyes on this first picture I fell in love with this house! Them I saw the last picture - the one of the house facade and it went right to my favorites list. There is something about a white, black shutters, symmetrical house with monumental palm trees that make me week to the knees! 

In my dreams this small living room area could very well be the living area of my closet! All white, soft shades, delicate blush color on the walls and a big white comfortable rug and pouffe. So feminine, so chic, so me! 

***

Assim que pus os olhos nesta primeira foto, apaixonei-me por esta casa! Depois quando vi a última foto, a da fachada da casa tudo isto foi direitinho para a pasta dos meus favoritos. Há qualquer coisa nas casas brancas com portadas pretas, e palmeiras imponentes que me deixam com os joelhos a tremer!

Nos meus sonhos esta pequena zona de estar do quarto principal é exactamente a zona de estar do meu closet. Toda em tons de branco e um delicado tom nude nas paredes, um grande e confortável tapete e um puffe de pêlo tão fôfo! Tudo tão feminino, tão delicado, tão eu...










Até Amanhã

Ana Antunes
(Thank you for sharing my passion for beautiful homes)

1 comment :

Comments here:

Blogs do Ano - Nomeado Decoração